Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, January 1, 2011

Cerita Si Bidadari

Aku si Bidadari seperti perempuan yang lain.
Asal ku bukan keluarga yang kaya raya.
Hanya keluarga yang mampu memberikan aku apa yang aku perlukan.
Ibu bapa ku seperti suami isteri yang lain yang ada pasang surutnya.
Adik-beradik ku rapat & kami menyayangi sesama sendiri.
Kakak & adik tempat aku meluahkan perasaan gembira, sakit & sedih, tempat aku menangis & tertawa bersama.
Aku sudah punya kekasih hati.
Aku mulanya tidak sedari bahawa selama ini aku menantikan Putera Impian ku itu.
Aku jalani perhubungan yang ikhlas dengan semua orang dengan harapan suatu hari nanti akan aku temui cinta sejatiku.
Aiku terima semua lelaki yang ingin mendekati ku tanpa tahu apa sebenarnya mahu ku.
Namun, suatu hari Putera Impian ku hadir yang segalanya terungkap kini.
Kini baru ku tahu siapa sebenarnya yang aku nantikan.
Setelah terpisah lebih 8 tahun, dia datang bersama cinta terpendam juga hati yang kami sama-sama janjikan akan jaga.
Syukur akhirnya, cinta itu milik kami.
Kawan rapat ku, 4 orang.
Semuanya sekelas dengan ku sejak Tingkatan 1 hingga Tingkatan 5.
Kini, kami hanya berhubungan melalui internet & telefon.
Hubungan kami memang akrab dan itulah yang membuatkan kami sentiasa teringat sesama kami.
Tahun lalu aku Tingkatan 5, tahun ini aku akan melangkah ke alam yang baru.
Alam Universiti yang aku cukup gentar.
Alam yang menguji segala-galanya.
Aku berharap & berdoa aku akan terbimbing & terhindar daripada cobaan.

Itulah cerita ku, Si Bidadari.

8 comments:

  1. ohh..junior la nih..:)
    good luck ye kat u nanti.

    ReplyDelete
  2. gud luck kat u nanti...
    sebelum buat ape2 keputusan, pk baik buruk dulu..
    alam U memang byk cobaan..
    gud luck okey...^_^

    ReplyDelete
  3. Salam ceria untuk bidadari, semoga wajah akan sentiasa berseri dan esok ada cahya indah di bawah sinar mentari....

    ReplyDelete
  4. wah, si bidadari blog..

    welkem ke dunia blogger

    ReplyDelete
  5. selamat datang ke dunia kita bidadari..hikhik!
    new follower blog nih!

    ReplyDelete
  6. nice blog bidadari. i dah follow. follow me back ok?

    paahmohamad.blogspot.com

    ReplyDelete